Wat als ik mijn iDEAL-betaling heb afgerond, maar geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen?

Na het afronden van je iDEAL-betaling word je vanuit de veilige betaalomgeving van je eigen bank weer doorgestuurd naar de site van WijnWagentje. Vervolgens ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Het is belangrijk het venster van je browser open te houden tot je weer terug bent op onze site. Anders kan het gebeuren dat je betaling wel wordt verwerkt, maar je bestelling niet.

Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@wijnwagentje.nl.

Terug naar de veelgestelde vragen over wijn kopen

  • Online Italiaanse wijn kopen
  • Zelf je doos wijn samenstellen
  • Gratis verzending (vanaf 3 dozen)
  • Veilig betalen via iDEAL
  • Snelle levering uit voorraad
  • Kwaliteitsgarantie
Ontvang nieuws en aanbiedingen
 


Over wijnwagentje wijnimport | Wijnwagentje in de media | Reacties van klanten | Wijn inkopen: Veelgestelde vragen | Contact

Wijn uit Veneto - Wijn uit Sicilie - Wijn uit Lombardije - Wijn uit Alto Adige - Wijn uit Sardinie - Wijn uit Basilicata - Wijn uit Puglia

Alg. voorwaarden | Disclaimer

Like us on FacebookFollow us on Twitter